DEN SIDSTE INTERAKTION MODEL

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /customers/5/5/9/ehandelpartner.dk/httpd.www/wp-content/plugins/user-specific-content/User-Specific-Content.php on line 373

Den Sidste interaktion attribution model i Google Analytics allokere alle konverteringer til det sidste berøringspunkt (dvs. klik), der finder sted umiddelbart før salg eller konvertering.

Sidste_Klik_Model_01_new

 

For eksempel: Tirsdag eftermiddag går Mette på nettet på sin yndlings webside og klikker på en banner ads (vist fra en affiliate) fra Ehandel Partner.dk. Senere om aftenen søger hun på Bing og klikker på en tekst ads fra Ehandel Partner.dk. 2 dage senere tjekker hun sin Facebook profil og klikker på en Facebook sponsoreret Ads fra Ehandel Partner.dk.

Under sidste klik attributions model og for at tage vores eksempel, vil salget blive allokeret til Facebook. Så hvis salgs værdien er 100€, vil disse 100€ allokeres til Facebook.