DEN LINEÆR MODEL

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /customers/5/5/9/ehandelpartner.dk/httpd.www/wp-content/plugins/user-specific-content/User-Specific-Content.php on line 373

I attributionsmodellen Lineær fordeles kreditten for salget ligeligt mellem de enkelte berøringspunkter på konverteringsstien (i dette tilfælde kanalerne Betalt søgning, Socialt netværk, E-mail og Direkte, dvs. 25 % til hver).

 Linear_Model_01_new

 

For eksempel: Lørdag eftermiddag går Pia på sin Facebook profil og klikker på en Facebook sponsoreret Ads fra Ehandel Partner.dk. Søndag formiddag åbner hun en e-mail, som hun lige har modtaget fra Ehandel Partner og klikker sig videre til websiden. Senere på dagen søger hun på nettet på sin yndlings webside og klikker på en banner ads (vist fra en affiliate) fra Ehandel Partner.dk. 3 dage senere søger Pia på Bing og klikker på en tekst ads fra Ehandel Partner.dk.

Under lineær attributions model, vil salgs værdien bliver lige fordelt mellem Facebook, E-mail, Affiliate og Bing. Hvis salgs værdien er 100€, vil hver af disse partner allokeres en værdi af 25€.